• تاریخ انتشار : شنبه 28 اکتبر 2023 - 9:30
  • کد خبر : 885
  • چاپ خبر

سعادت، سربلندی و موفقیت یک جامعه در دست معلمان است

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری آرمان بم ، سرهنگ پاسدار مصطفی دهقانیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم در همایش مربیان طرح های تربیتی مدارس این شهرستان عنوان کرد؛ وی افزود: عملیات طوفان الاقصی یک اتفاق بی نظیر و نتیجه ایستادگی ۷۵ ساله مردم فلسطین بود و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری آرمان بم ، سرهنگ پاسدار مصطفی دهقانیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم در همایش مربیان طرح های تربیتی مدارس این شهرستان عنوان کرد؛

وی افزود: عملیات طوفان الاقصی یک اتفاق بی نظیر و نتیجه ایستادگی ۷۵ ساله مردم فلسطین بود و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست و شوک بزرگی بر این رژیم کودک کش وارد کرد. 
در ادامه بیان کرد:دشمن ایران اسلامی تنها راه نجات خود را در جنگ شناختی، تصویرسازی غلط از انقلاب، بی ثباتی اجتماعی و اقتصادی و ناامنی کشور می‌بیند.
ایشان خاطرنشان کرد:هدایت های پیامبرگونه رهبری، بصیرت و دشمن شناسی مردم و تلاش های نیروهای امنیتی، نقشه های دشمن را در فتنه های مختلف نقش بر آب کرده است.
وی گفت:آموزش و پرورش رکن اساسی توسعه در جامعه است، در موضوعات علمی و فرهنگی اتفاقات خوبی در آموزش و پرورش بم رقم خورده است که این موضوع باعث خرسندی و دلگرمی است.

دهقانیان افزود:معلمان از جایگاه رفیعی در نظام تعلیم و تربیت اسلامی برخوردارند و تكریم و احترام به آنان بسیار ارزشمند است،شناخت ماهیت نوجوان و دانش آموز از مهمترین اصولی است که باید مدنظر مربیان قرار گیرد،جهاد تبیین کانون توجه مربیان و معاونین پرورشی در سطح مدارس باشد. داشته‌ها و افتخارات کشور، اتفاقات، برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای دانش آموزان بیان کنیم.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.