• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 دسامبر 2023 - 0:13
  • کد خبر : 1131
  • چاپ خبر
گرامیداشت روز دانشجو

پیام فرمانده سپاه بم به مناسبت ۱۶آذر روز دانشجو

به گزارش آرمان بم، سرهنگ پاسدار مصطفی دهقانیان در پیامی فرمانده رسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو را تبریک گفت. در متن پیام آمده است؛ نعمت گرانبهای جمهوری اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که همواره در جریان‌ها و حرکت‌های انقلابی پیشرو بوده و سینه خود را در مقابل شرارت استعمار و استبداد سپر نموده‌اند. روز دانشجو

به گزارش آرمان بم، سرهنگ پاسدار مصطفی دهقانیان در پیامی فرمانده رسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو را تبریک گفت. در متن پیام آمده است؛

نعمت گرانبهای جمهوری اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که همواره در جریان‌ها و حرکت‌های انقلابی پیشرو بوده و سینه خود را در مقابل شرارت استعمار و استبداد سپر نموده‌اند.

روز دانشجو مصادف با ۱۶ آذر فرصتی ارزشمند برای بازنگری هویت انقلابی دانشجویان ایران اسلامی است. دانشجویانی که با بصیرت و آگاهی دینی و انقلابی و با الهام از سیره نبوی صلی الله و ائمه طاهرین سلام الله علیهم، در مبارزه با استکبار و ظلم، خط سرخ شهادت را سرلوحه خود قرار داده‌اند.

تفکر و اندیشه دانشجو زمانی که با نور ایمان آغشته شود می‌تواند سد محکمی در برابر توطئه تمامی دشمنان به خصوص استکبار جهانی باشد و امید است دانشجویان با ارتقای آگاهی و دانش، فردای کشور را بیش از پیش درخشان سازند.

لذا بر خود لازم می‌دانم این روز ماندگار را که در حقیقت روز اعلام اعتماد و اعتقاد به نسلی که نقشی زیربنایی و اساسی در پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی دارند را به تمامی دانشجویانی که مسیر دانشجویی و پویایی و کمال را طی می‌کنند تا به قله‌های رفیع بالندگی و رشد دست یابند، تبریک گفته و توفیق و سلامتی روز افزونشان را از درگاه احدیت مسئلت می‌نمایم.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.