• تاریخ انتشار : شنبه 12 ژوئن 2021 - 16:07
  • کد خبر : 461
  • چاپ خبر

در ٢٨خرداد به پای صندوق های رای خواهیم آمد؛

شرکت در انتخابات در این زمان حساس با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری وظیفه هر انسانی است . به گزارش را آرمان ،رئیس اتاق اصناف شهرستان بم مظفر بنی اسدی در گفتگو با خبرنگار ما گفت:سلام و درود میفرستم به روح همه شهدا از صدر اسلام تا کنون بنده نیز بنا به وظیفه و

شرکت در انتخابات در این زمان حساس با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری وظیفه هر انسانی است .

به گزارش را آرمان ،رئیس اتاق اصناف شهرستان بم مظفر بنی اسدی در گفتگو با خبرنگار ما گفت:سلام و درود میفرستم به روح همه شهدا از صدر اسلام تا کنون بنده نیز بنا به وظیفه و جهت لبیک به فرمان ولی امر مسلمین وظیفه خود میدانم که در این انتخابات شرکت کنم و قطعا این کار را انجام خواهم داد.

در ادامه رئیس اصناف از همه اقشار مردم فهیم ایران اسلامی خصوصا همشهریان عزیز بم بزرگ و اصناف و بازاریان جهت شرکت در انتخابات دعوت کرد .

وی بیان کرد:جلسات متعددی در سطح بازار برگزار شده که اصناف و بازاریان حضور خود را در انتخابات اعلام داشته اند و این سری جلسات کماکان ادامه دارد.

بنی اسدی تصریح کرد:حضور تک تک ما در این انتخابات به مثابه مشت محکمی به دهان دشمنان جمهوری اسلامی است و حضور پر شور تمام جوانان در این صجنه واجب است تا سرنوشت خود را رقم بزنند .

در پایان بنی اسدی از همه اقشار مردم از هر طیف و جناح سیاسی درخواست کرد در این انتخابات حضور پر شور داشته باشند و به حول و قهوه الهی شاهد حضور حد اکثری مردم در این انتخابات خواهیم بود.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.