• تاریخ انتشار : دوشنبه 31 می 2021 - 15:30
  • کد خبر : 450
  • چاپ خبر

توقیف کامیونت حامل مرغ قاچاق در بم؛

  سرهنگ اکبر نجفی،فرمانده انتظامی بم گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا‌های اساسی ماموران پلیس آگاهی این شهرستان هنگام کنترل محور بم- زاهدان یک دستگاه کامیونت را برای بررسی متوقف کردند که در بازرسی از این کامیونت ۱۱۲۰ قطعه مرغ زنده قاچاق فاقد مجوز حمل کشف وضبط شد. نجفی افزود: […] به گزارش آرمان

 

سرهنگ اکبر نجفی،فرمانده انتظامی بم گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا‌های اساسی ماموران پلیس آگاهی این شهرستان هنگام کنترل محور بم- زاهدان یک دستگاه کامیونت را برای بررسی متوقف کردند که در بازرسی از این کامیونت ۱۱۲۰ قطعه مرغ زنده قاچاق فاقد مجوز حمل کشف وضبط شد. نجفی افزود: […]

به گزارش آرمان بم ،سرهنگ اکبر نجفی،فرمانده انتظامی بم گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا‌های اساسی ماموران پلیس آگاهی این شهرستان هنگام کنترل محور بم- زاهدان یک دستگاه کامیونت را برای بررسی متوقف کردند که در بازرسی از این کامیونت ۱۱۲۰ قطعه مرغ زنده قاچاق فاقد مجوز حمل کشف وضبط شد.

نجفی افزود: کارشناسان ارزش ریالی این محموله مرغ قاچاق بیش از ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که در این رابطه یک متهم دستگیر و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بم با اشاره به جدیت پلیس در امر مبارزه با قاچاق کالا گفت: با توجه به موقعیت شهرستان بم در استان با برنامه ریزی‌های دقیق تلاش می‌کنیم از ورود و خروج کالای قاچاق جلوگیری کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.