• تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 می 2021 - 17:36
  • کد خبر : 408
  • چاپ خبر

مسئله انتخابات ایجاد حماسه ای سیاسی است

کارشناس علوم سیاسی شهرستان بم در گفتگو با خبر نگار آرمان بم گفت؛  ضمن قبولی طاعات و عبادات مومنان و ضمن بزرگ داشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب در گفتگو با خبر نگار راه آرمان بیان کرد:یکی از شاخص های بارز مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئله انتخابات است و این مسئله

کارشناس علوم سیاسی شهرستان بم در گفتگو با خبر نگار آرمان بم گفت؛  ضمن قبولی طاعات و عبادات مومنان و ضمن بزرگ داشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب در گفتگو با خبر نگار راه آرمان بیان کرد:یکی از شاخص های بارز مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئله انتخابات است و این مسئله بسیار مهم و حائز اهمیت است وی در ادامه افزود: مسئله انتخابات ایجاد حماسه ی سیاسی است،حضور حماسه مردم در پای صندوق های رای است

کارشناس علوم سیاسی ابراز کرد: این حضور اولا رای به جمهوری اسلامی و نظامی است و رای اعتماد به نظام و سازمان انتخابات وعوال اجرایی این کشور است، درثانی رای به شخصی که با معیارهای انقلاب و نظام و اسلام نزدیک باشد و انتخابات دارای اهمیت بسازاست.

نکویی تشریح کرد: این انتخابات می تواند در همه عرصه های بین المللی و هم در عرصه های داخلی سرنوشت کشور را تغییر و دگرگون کند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات در عرصه بین المللی تاکید کرد: قطعا انتخابات در مقیاس ملی یک نمایش اراده ملی ،بصیرت سیاسی ، تقویت اقتدار ملی و تامین امنیت کشور است.

نکویی اذعان کرد: مشکلاتی که امروز جامعه ما دارد در خصوص انقلاب و نظام نیست، بلکه گاها انتخاب نادرست که ما مردم از خود کرده ایم،امروز آن انتخاب نااگاهانه ما سرنوشت کشور مارا تعیین کرده است.

وی با اشاره به دیدگاه حضرت آقا به ویژگی های خاص رئیس جمهور آینده بیان کرد: الویت اصلی در انتخاب رئیس جمهور اقتدار آن شخص در حل مسائل اقتصاد و حل بیکاری جوانان کشور است.

کارشناس علوم سیاسی گفت: به لحاظ ذخیره های منابع طبیعی کشور ما غنی است ولی چرا باید در جامعه ای باشیم که بیکاری و تورم اقتصادی بیداد میکند.

وی تصریح کرد:رئیس جمهوری باید انتخاب شود که اقتدار حضور در میدان های مختلف و حل مشکلات داشته باشد و با توجه به دیدگاه حضرت آقا این یکی از ویژگی‌های بارز رئیس جمهور آینده است.

کارشناس علوم سیاسی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با پشتوانه ملت ایران و با هماهنگی یک دیگر مانند گذشته با حضور خودمان در انتخابات برگ زرینی به افتخارات این کشور بیافزایم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.