• تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آوریل 2021 - 21:42
  • کد خبر : 351
  • چاپ خبر

اجرای طرح حامی یابی برای اکرام و محسنین با حمایت بسیج در شهرستان بم

سرهنگ بدرآبادی از مشارکت حداکثری در طرح حامی یابی ۱۳۲۱ نفر از ایتام و محسنین شهرستان بم خبر داد به گزارش راه آرمان، صبح امروز چهارشنبه ۸ اردیبهشت ماه سال۱۴۰۰ جلسه حامی یابی برای۱۳۲۱ نفر از ایتام و محسنین، با حضور مسولین کمیته امداد و فرماندهان حوزه اقشار مختلف بسیج و گروه های جهادی در

سرهنگ بدرآبادی از مشارکت حداکثری در طرح حامی یابی ۱۳۲۱ نفر از ایتام و محسنین شهرستان بم خبر داد

به گزارش راه آرمان، صبح امروز چهارشنبه ۸ اردیبهشت ماه سال۱۴۰۰ جلسه حامی یابی برای۱۳۲۱ نفر از ایتام و محسنین، با حضور مسولین کمیته امداد و فرماندهان حوزه اقشار مختلف بسیج و گروه های جهادی در سالن اجتماعات سپاه شهرستان بم برگزار گردید.

فرمانده سپاه بم در این خصوص عنوان کرد: این جلسه ضمن تأکید بر مشارکت حداکثری در امر خیر خواهانه برگزار شده است وخواستار اجرای هرچه سریعتر این طرح شد.

محمد صادقی رئیس کمیته امام خمینی بم از تمامی اعضای حاضر نسبت به این امر خداپسندانه دعوت به عمل آورد و گفت : بسیج همواره پیشرو در امور خیر خواهانه بوده است و از کادر بسیجیان خواستار شناسایی حامیان برای تعداد ۱۳۲۱ نفر از ایتام و محسنین شد.

وی با اشاره به اينكه كمك هاي خيرين و اقشار مختلف مردم مي تواند در زمينه هاي مختلف؛ خدمات پوشاك، خدمات ارزاق ، درمان ، مسكن ، اشتغال ، جهيزيه ، فرهنگي و آموزش و اوقات فراغت نيازمندان باشد، گفت: برگزاري اين گونه مشاركتها در اين كار خير بسيار ارزشمند است و با مساعدت هاي خيرين زمينه خدمت دهي بيشتر به نيازمندان و محرومين جامعه فراهم مي شود و بايد تلاش كنيم تا اين برنامه ها فرهنگ سازي شود و افراد بيشتري در اين برنامه ها مشاركت كنند.

صادقی در ادامه افزود :طرح محسنين شامل خانواده هايي به جز زندانيان بوده كه از نعمت پدر بهرمندند اما نيازمند ودر همه ابعاد زندگي دچار مشكلات عديده اي شده اند و رويكرد اصلي آن توجه به حفظ شان و بنيان خانواده با گشودن چتر حمايتي و انفاق مدارانه جامعه است.

رئیس کمیته شهرستان در پایان خاطر نشان کرد: لیست افراد تحت پوشش را با شناسنامه های عکس دار در اختیار افراد قرار میدهند و حداقل مبلغ حمایتی ماهیانه ۱۰ هزار تومان است که توصیه موکد می گردد افرادیکه می خواهند در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند با توجه به شرایط حدالمقدور ماهیانه ۴۰ هزار تومان مساعدت به عمل آورند.

گفتنی است در پایان جلسه مقرر گردید بسیج نسبت به شناسایی حامیان برای تعداد ۱۳۲۱ نفر از ایتام و محسنین اقدام نماید .

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.