• تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 نوامبر 2023 - 17:34
  • کد خبر : 1052
  • چاپ خبر

اجلاس مدیران آموزش و پرورش استان کرمان به میزبانی شهرستان بم

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی گفت: اهمیت، نقش و جایگاه آموزش و پرورش بر کسی پوشیده نیست، اگر آموزش و پرورش مطلوب داشته باشیم مشکلات کم می شود، کرونا، سند ۲۰۳۰ و…ضربات سنگینی بر بدنه آموزش و پرورش وارد کرده است که باید درصدد جبران بود. وی افزود: امروز ما آموزش و پرورش را علمدار و

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی گفت: اهمیت، نقش و جایگاه آموزش و پرورش بر کسی پوشیده نیست، اگر آموزش و پرورش مطلوب داشته باشیم مشکلات کم می شود، کرونا، سند ۲۰۳۰ و…ضربات سنگینی بر بدنه آموزش و پرورش وارد کرده است که باید درصدد جبران بود.

وی افزود: امروز ما آموزش و پرورش را علمدار و پیشتاز جبهه فرهنگی و تعلیم و تربیت می دانیم که اگر خوب کار کند کار دشمن سخت خواهد بود، اگر مسئولان به فکر تشکیل حکومت جهانی حضرت ولی عصر (عج) نباشند خائن و خطرسازند، طبق فرمایش رهبری زمینه را باید برای ظهور آماده کنیم.

نماینده مردم شهرستان های شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع آتش به اختیار رهبری گفت: باید بدنه آموزش و پرورش را اصلاح و معلمان پاک و شایسته را استخدام کنیم.

غضنفرآبادی ادامه داد: مدیرانی که دلسوز نباشند جایگاهی در آموزش و پرورش ندارند، دولت کارهای بزرگی برای آموزش و پرورش انجام داده اما عده ای می خواهند تلاش ها را کم رنگ کنند، هم معلم باید به شان و جایگاه خودش برسد و هم دانش آموز باید شوق و ذوق حضور در مدرسه داشته باشد، اگر دانش آموز و معلم پای کار انقلاب باشند دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی با بیان اینکه شب و روز هم برای اسلام، نظام و انقلاب کار کردن کم است، اظهار داشت: ما هم به عنوان نماینده مردم در خدمت معلمان عزیز هستیم، طی مسیری که رهبری مشخص کردند بر همه ما واجب است، برای خدمت به معلمان آماده ایم، خطاهای دیگران و زخم هایی را که دیگران بر بدنه آموزش و پرورش ایحاد کرده اند شما می توانید با امید به اینکه می توانیم یک جامعه پرامید ایجاد کنیم، ترمیم کنید.

نماینده مردم شهرستان های شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طبق فرمایش رهبری امروز نیاز به پایگاه تهاجمی داریم که به شبهات پاسخ دهیم، نوک پیکان حمله دشمن جوانان ما هستند، شما به عنوان نقش آفرینان نقش انبیا هستید و مدیرکل آموزش و پرورش استان در زمینه آموزش و پرورش سنگ تمام گذاشته است.

بر پایه این گزارش، گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان با حضور نماینده مردم شهرستان های شرق استان در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید، مدیرکل و اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش استان و… در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید شهرستان بم استان کرمان در حال برگزاری است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.