• تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 نوامبر 2023 - 11:03
  • کد خبر : 1048
  • چاپ خبر

پیام فرمانده سپاه بم به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

به گزارش پایگاه خبری آرمان بم ، سرهنگ پاسدار مصطفی دهقانیان در این پیام آورده است: کتاب میراثی ماندگار، پدیده ای باشکوه و با ارزش و عنصری رشد آفرین و روشنگر در پهنه زندگی بشر است. کتاب به عنوان بهترین رابط میان گذشته و حال، و تنها مونس انسان های اندیشمند است که حتی در

به گزارش پایگاه خبری آرمان بم ، سرهنگ پاسدار مصطفی دهقانیان در این پیام آورده است: کتاب میراثی ماندگار، پدیده ای باشکوه و با ارزش و عنصری رشد آفرین و روشنگر در پهنه زندگی بشر است.

کتاب به عنوان بهترین رابط میان گذشته و حال، و تنها مونس انسان های اندیشمند است که حتی در روزگار پیشرفت های چشم گیر بشر در عرصه های دانش و نوآوری نیز، نه تنها اهمیت خود را از دست نداده بلکه جلوه های گسترده تر، تازه تر و پایدارتری یافته است.

اهمیت کتاب و مطالعه در دین اسلام تا آنجاست که خداوند متعال آیه های رحمت خود را در دل مصحفی ارزشمند و در قالب معجزه ای راهگشا بر نبی خود نازل کرده و مسلمانان را به دانش اندوزی توصیه می کند.

هفته کتاب فرصت مناسبی است در جهت ترویج فرهنگ مطالعه و در این راستا همه اندیشمندان ، فرهیختگان ، نهادهای فرهنگی و اجتماعی می توانند با برنامه ریزی در جهت نهادینه کردن این فرهنگ در سطح جامعه گام بردارند.

اینجانب ضمن تبریک آغاز هفته کتاب به همه خادمان کتاب به ویژه کتابداران عزیز کتابخانه های عمومی شهرستان بم، توفیق روز افزون همراهان همیشگی و مشتاقان عرصه کتاب و کتابخوانی را در راه خدمت به فرهنگ غنی ایران اسلامی از درگاه خداوند متعال خواستارم.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.