• تاریخ انتشار : جمعه 13 آگوست 2021 - 13:18
  • کد خبر : 513
  • چاپ خبر

افزایش ۶۰ درصدی ماموریت های کرونایی اورژانس بم

رییس اورژانس ۱۱۵ بم گفت؛میزان ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ مرتبط با کرونا در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی بم نسبت به ماه های گذشته ۶۰ درصد افزایش یافته است. به گزارش آرمان بم به نقل از ایسنا، فریدون علیپور” ۲۰ مردادماه با اشاره به افزایش مبتلایان به کرونا در شرق استان کرمان اظهار کرد: میزان ماموریت‌های

رییس اورژانس ۱۱۵ بم گفت؛میزان ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ مرتبط با کرونا در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی بم نسبت به ماه های گذشته ۶۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش آرمان بم به نقل از ایسنا، فریدون علیپور” ۲۰ مردادماه با اشاره به افزایش مبتلایان به کرونا در شرق استان کرمان اظهار کرد: میزان ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ مرتبط با کرونا در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی بم نسبت به ماه های گذشته ۶۰ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا باعث شد اورژانس پیش بیمارستانی به عنوان خط مقدم همراهی با مبتلایان به کرونا، خدمات اولیه را به آنان ارائه کند و در ماه‌های اخیر افزایش تعداد مبتلایان به کرونا را شاهد بوده ایم..

علیپور تصریح کرد: بیشتر موارد اعزامی توسط اورژانس، مبتلایان خانوادگی هستند که عمدتا در مجالس، دورهمی‌ها و تجمعات گرفتار شده و یا به دلیل رعایت نکردن فاصله اجتماعی و کنار گذاشتن ماسک، به این بیماری دچار شده اند.

وی تاکید کرد: در شرایط بسیار سخت و بحرانی موج پنجم کرونای دلتا، باید بیش از پیش نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک مقید بود و دیگران را  هم تشویق کرد تا دچار مشکل و فرسودگی بیش از پیش کادر درمان نشویم.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: از مردم شرق استان کرمان تقاضا داریم از تماس غیرمرتبط و مزاحم با اورژانس خودداری نمایند زیرا این وضعیت، امدادرسانی به‌موقع به بیماران نیازمند به خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی را با تأخیر مواجه کرده و ممکن است همین تماس بی‌مورد موجب فوت یک بیمار نیازمند به این خدمات و یا وخیم‌شدن حال وی شود.

وی در پایان افزود: مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی بم دارای ۲۱ پایگاه عملیاتی شامل است که به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم شرق استان هستند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.