• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 6 می 2021 - 15:39
  • کد خبر : 384
  • چاپ خبر

اعلام روز قدس از سوی امام خمینی از ابداعات بزرگ الهی بود/شهید سلیمانی شهید راه قدس است

امام جمعه شهرستان بم، حجت الاسلام و مسلمین دانشی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان و ضمن بزرگ داشت یاد و خاطره امام بزرگوار،عموم شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان گفت: اشغال فلسطین نتیجه تلخ ظهور دشمنان اسلام در جهت اختلاف بین مسلمان هاست،خصوصا دشمنی یهود با اسلام

امام جمعه شهرستان بم، حجت الاسلام و مسلمین دانشی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان و ضمن بزرگ داشت یاد و خاطره امام بزرگوار،عموم شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان گفت: اشغال فلسطین نتیجه تلخ ظهور دشمنان اسلام در جهت اختلاف بین مسلمان هاست،خصوصا دشمنی یهود با اسلام است.

 

وی در ادامه افزود: از طرفی می‌توان گفت اشغال فلسطین و آوارگی فلسطینیان از سر زمین آباد و اجدادیشان نتیجه خیانت برخی دولت های مودعی اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین دانشی ابراز کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی جهان اسلام جان تازه ای گرفت و مسلمانان از جمله ملت فلسطین را امیدوار کرد.

امام جمعه شهرستان بم بیان کرد: اعلام روز قدس از سوی امام خمینی از ابداعات بزرگ و الهی بود و سبب زنده ماندن آرمان فلسطین شد و اگر حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی و تاکید امام بزرگوار و خلف صالح ایشان امام خامنه ای نبود آرمان فلسطین از این نشاط بسیار شایسته امروزی نیز بر خوددار نبود.

وی در ادامه تصریح کرد: با مجاهدت های شهیدحاج قاسم سلیمانی، صلاح دفاعی فلسطین که فقط سنگ بود ارتقا یافت، که نتیجه آن شکست چند عملیات اسرائیل در سرزمین نزه بود و اسرائیل مجبوربه اعلام اتش بس شد.

حجت الاسلام والمسلمین دانشی گفت: شعار اسرائیل و غاصبان فلسطین فتح نیل تا فرات بود که این شعار بلند پروازانه امروز با مجاهدت مجاهدان راه حق و شهدای راه قدس ازجمله تلاش های مخلصانه شهید سلیمانی باعث شد که اسرائیل به دور خود دیوار بکشد و این یعنی از آن شعار بلند پروازانه دور شده اند.

وی در ادامه اذعان کرد: سردار سلیمانی با اقدامات مجاهدانه خود توئطه ی جهان استکبار را نقش برآب کرد و از این جهت می توان گفت شهید سلیمانی شهید راه قدس است.

حجت الاسلام والمسلمین دانشی در پایان با اشاره به فرموده حضرت آقا خاطر نشان کرد: این سردار سلیمانی بود که دست فلسطینیان را از صلاح پرکرد و این قدرت بازدارندگی را برای ملت فلسطین به وجود آورد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.