• تاریخ انتشار : جمعه 30 آوریل 2021 - 15:02
  • کد خبر : 362
  • چاپ خبر

نبود دستگاه MRI در شرق استان علیرغم پیگیری های مسئولین / سایه جنگ از طریق مرد میدان برداشته شد نه دیپلماسی

در ساییه بی تدبیری مدعیان تدبیر در جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در حال حاضر شاهد آمار فوتی بالای ۴۰۰ نفری هستیم و در مسائل اقتصادی تورم کمر مردم را شکسته، مردم صف سیمان، مرغ، گوشت را ندیده بودند که را هم به دلیل دیپلماسی شما دیدند. به گزارش آرمان بم حجت‌الاسلام والمسلمین دانشی درمراسم

در ساییه بی تدبیری مدعیان تدبیر در جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در حال حاضر شاهد آمار فوتی بالای ۴۰۰ نفری هستیم و در مسائل اقتصادی تورم کمر مردم را شکسته، مردم صف سیمان، مرغ، گوشت را ندیده بودند که را هم به دلیل دیپلماسی شما دیدند.

به گزارش آرمان بم حجت‌الاسلام والمسلمین دانشی درمراسم نماز جمعه این هفته ضمن رعایت تقوای الهی برای خود و همه مردم بیان کرد : 《شب قدر》شبی است که در آن قرآن بر پیامبرعظیم الشأن اسلام نازل شده است و فضیلت عبادت در این شب از تمام شبها بیشتر است.

حجت الاسلام والمسلمین دانشی ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر و استاد شهید حضرت آیت الله مطهری و روز معلم که جامعه ایرانی مدیون آثار این علامه بزرگ هستند و همچنین هفته عقیدتی سیاسی گفت: متاسفانه مجموعه شرق استان کرمان از دستگاه ام آر آی محروم است و در سفر وزیر بهداشت به شرق استان تقاضا و نامه از از طرف فرماندار و امام جمعه و دانشگاه علوم پزشکی به وی داده شد که همان جا مقرر شد در یک ماه آینده مشکل حل خواهد شد. امروز دهم اردیبهشت است و حدود سه ماه است که هنوز هیچ خبری نشده اما با تماس تلفنی شب گذشته با وزیر بهداشت قول دادند تا دو هفته دیگر مشکل دستگاه MRI حل شود.

حجت الاسلام والمسلمین دانشی در خصوص فایل صوتی هفته اخیر گفت : انتشار این فایل غیر از افراد دولتی نمی توانست انتشار داده شود، در حال حاضر شاهد ذوق زدگی رسانه های خارجی جهانی و ضد انقلاب شد، آقای ضریف در این فایل صوتی میگوید، دوگانگی بین میدان و دیپلماسی وجود دارد .

وی در ادامه تصریح کرد: ما از رئیس جمهور سوال داریم که این نوار از طرف چه کسی منتشر شده است، دولت شما مقصر است، جالب تر این است که هیچ کس از وزرا و دولتی ها کمترین کاری که میتوانستند انجام دهند این بود که عذر خواهی کنند اما این کار را هم انجام ندادند.

امام جمعه شهرستان بم گفت: سوال ما از این از این دولت این است که دولت ترامپ همیشه عنوان می کرد که همه گزینه ها روی میز است اما سایه جنگ از طریق مردان میدان برداشته شد نه دیپلماسی.

خطیب نماز جمعه بم گفت:در ساییه بی تدبیری مدعیان تدبیر در جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در حال حاضر شاهد آمار فوتی بالای ۴۰۰ نفری هستیم و در مسائل اقتصادی تورم کمر مردم را شکسته، مردم صف سیمان، مرغ، گوشت را ندیده بودند که را هم به دلیل دیپلماسی شما دیدند.

انتهای خبر؛

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.