• تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مارس 2021 - 13:54
  • کد خبر : 210
  • چاپ خبر

سارقان تجهیزات مدارس در بم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی بم با اشاره به دستگیری ۳ سارق که اقدام به سرقت اموال و تجهیزات برخی مدارس این شهرستان کرده بودند برگماردن نگهبان در ایام تعطیلی مدارس تاکید کرد. به گزارش راه آرمان سرهنگ اکبر نجفی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد از مدارس و مراکز آموزشی سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه

فرمانده انتظامی بم با اشاره به دستگیری ۳ سارق که اقدام به سرقت اموال و تجهیزات برخی مدارس این شهرستان کرده بودند برگماردن نگهبان در ایام تعطیلی مدارس تاکید کرد.

به گزارش راه آرمان سرهنگ اکبر نجفی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد از مدارس و مراکز آموزشی سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۱۱ طی یک سری اقدامات اطلاعاتی ۳ سارق را شناسایی و آن ها را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ نجفی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۱۰ فقره سرقت اموال و تجهیزات مدارس از جمله تعدادی کیس کامپیوتر، مانیتور، دوربین مدار بسته و شیرآلات اعتراف کرده اند، افزود: شهروندان و مسئولان ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی می توانند با نصب حفاظ و سیستم های امنیتی از سوء استفاده سارقان و افراد فرصت طلب جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.